Taxi

BVS

Business Vip Service (BVS) vervoert u of uw klanten veilig en comfortabel onder andere in een representatieve Mercedes E 200 BlueTEC Ambition Estate Avantgarde. De zwarte accenten van het nightpakket maken het exterieur nóg sportiever en sprekender.  Uw Bluetec Estate taxi heeft warmtewerend, donkergetint glas, dat niet alleen een opvallende blikvanger vormt maar eveneens de nodige privacy biedt voor de inzittenden en tegen felle zonnestralen bescherming biedt.

Wij verzorgen tevens betaalbare chauffeursdiensten voor het geval u het rijbewijs even kwijt bent of wanneer u om andere reden zelf niet kunt of mag rijden. Wij verzorgen tevens 24/7 koeriersdiensten en stretched VIP limo’s.

Tarief Limo

Max. aantal personen: 8

Eerste uur: € 125 (vanaf garage)

Vervolg uren: € 90 (tot retour garage)

Minimum huurprijs: € 195

Tarief Taxi:

Per 1 januari jl. zijn de maximum tarieven taxi geïndexeerd met de LTI-index.
De nieuwe maximum tarieven 2017 zijn:

  • starttarief  € 2,98 
  • kilometertarief  € 2,19 
  • minuuttarief  € 0,36 
  • wachttarief € 41,09
  • Van- of naar Schiphol tot 4 personen inclusief bagage vanaf Euro 45,00
  • Zakelijk en VIP vervoer rijden wij desgewenst zonder daklicht
  • Ritten voor vaste klanten tot 30% korting op het normale taxitarief
  • Onze diensten vallen onder de algemene voorwaarden taxivervoer
  • Ook bereikbaar op 06-53193132 en 0172- 600 670
  • Wij accepteren: Pinbetalingen en creditcards en u kunt ook contactloos betalen

Gebruik van gordels en kinderzitjes
Kinderzitjes zijn niet verplicht in taxivoertuigen. Vanaf drie jaar moet een kind wel een autogordel gebruiken. Kinderen ouder dan drie jaar mogen op de achterbank met de autogordel vervoerd worden. Kinderen jonger dan drie jaar mogen los op de achterbank vervoerd worden. Op de passagiersstoel voorin mogen alleen kinderen langer dan 1,35 met een gewone gordel worden vervoerd.

Met de BlueTEC-technologie worden alle sterke punten en voordelen van het dieselprincipe verenigd. BlueTEC is speciaal ontwikkeld om het brandstofverbruik en de emissie effectief terug te dringen. De technologie behelst verschillende, op elkaar afgestemde technische maatregelen waarmee de ruwe emissie al in het inwendige van de motor wordt teruggedrongen. Bovendien ondergaan de uitlaatgassen een effectieve nabehandeling, waarbij alle relevante bestanddelen van de emissie tot een minimum gereduceerd worden, onder andere met behulp van een oxidatiekatalysator en een partikelfilter. Het ultieme doel hierbij is echter om de uitstoot van stikstofoxiden drastisch te verminderen.